A Jeanneau Sun Odyssey 319
Jeanneau 319 vitorláshajónk 2018-as modell, mely minden részletében a mai kor vitorláshajói felé támasztott elvárásokra ad választ a hajósoknak, legyen az külső vagy belső megjelenés. Szélre született.
Az aktív vitorlázás szerelmeseinek
Valóban szereti a szelet
Végig latnis nagyvitorla, génua és hosszabb tavi tőkesúly garantálja, hogy a Jeanneau Sun Odyssey 319 valóban szeresse a szelet. Legalább annyira, mint aki kormányozza.
Jól megtervezett belső
Tökéletes családi túrahajó
Ez a kompakt, jól felszerelt, kényelmes vitorlás rendkívül könnyű hajózást biztosít, ideális családi túrahajó.
Foglalt a hajó? Megoldjuk!
Jeanneau Sun Odyssey 319 bérlés árak
Jeanneau Sun Odyssey 319 | Hétköznap / nap (H-Cs) | Hétvége / nap (P-V) | Hosszúhétvége (P 19:30h - H 8h) | Munkahét (H-P) | Teljes hét |
---|---|---|---|---|---|
Április | 80.500 Ft | 120.500 Ft | 227.500 Ft | 329.000 Ft | 505.000 Ft |
Május | 91.500 Ft | 137.000 Ft | 259.000 Ft | 347.500 Ft | 574.500 Ft |
Június | 126.500 Ft | 190.000 Ft | 358.500 Ft | 518.500 Ft | 795.500 Ft |
Július | 126.500 Ft | 190.000 Ft | 358.500 Ft | 518.500 Ft | 795.500 Ft |
Augusztus | 126.500 Ft | 190.000 Ft | 358.500 Ft | 518.500 Ft | 795.500 Ft |
Szeptember | 106.500 Ft | 160.000 Ft | 302.500 Ft | 437.500 Ft | 671.000 Ft |
Október | 91.500 Ft | 137.000 Ft | 259.000 Ft | 347.500 Ft | 574.500 Ft |
November | 80.500 Ft | 120.500 Ft | 227.500 Ft | 329.000 Ft | 505.000 Ft |
Kaució: 300.000 Ft ● Visszatérő ügyfél kedvezmény: 10% ● Transit log egy napos bérlés esetén: 20.000 Ft, több napos bérlés esetén: 30.000 Ft (Tartalmazza a hajótakarítás díját.) ● Genakker: 50.000 Ft ● Kapitányi díj: 50.000 Ft / nap ● Egy napos bérlés esetén a hajón alvás díja 50.000 Ft /éj, a bérleti időszakon kívül eső extra hajón alvás díja 50.000 Ft /éj.
A foglalási díj 50%-a előlegként a hajó lefoglalásakor, míg a díj fennmaradó 50%-a a bérlés megkezdése előtt 10 nappal átutalással fizetendő. ● Üzemanyag költség: 5.000 / óra.
Időjárás garancia
Nem tudod használni a vitorlás vagy motoros hajót az alkalmatlan időjárás miatt? Van megoldás. Részletek az ÁSZF oldalon.
Fizethetsz Pihenőkártyával
Hivatalos elfogadóhelyként nálunk a vitorlázás után fizethetsz OTP, K&H, MKB Széchenyi Pihenőkártyával.
0-24 Telefonszolgálat
Szükség esetén a nap 24 órájában, a hét minden napján elérsz minket a megadott elérhetőségek bármelyikén, hogy segítségedre lehessünk.
Bérlésfelkészítő tanfolyam
" Április elején vettem részt a bérlésfelkészítő tanfolyamon. Felejthetetlen élmény volt az a szombat-vasárnap. Hála a profi oktatónak, Fekete Gyulának, sikerült megtanulni mindent, ami azokhoz a 3 és 6 tonnás óriási és gyönyörű hajók kikötői navigációjához és nyíltvízi vezetéséhez kell. Minden részletre kiterjedt az oktatás, a tananyagot és annak oktatását csakis kiemelkedően dícsérni tudom. Maga a szervezés is professzionális és gördülékeny volt. Szerintem nem érdemes enélkül nekivágni a bérlésnek. "
Salacz Balázs
Budapest
Salacz Balázs –
A füredi Jeannueau flotta legkisebb testvére, benjamine-ja a Lisette. A koronavírus korlátozás idején 2020 áprilisában hajóztam vele a gyermekeimmel együtt, hiszen csak azonos lakcímkártyával rendelkező személyek tartózkodhattak egyidejűleg a hajón.
Nagyszerű benyomásokat tett rám a 319-es. Bár csak kicsit kisebb, mint a 349-es ikertestvérei, mégis teljesen más érzés volt kormányozni és hajózni vele. Nekem különösen tetszett a középkormány, mellyel ülve is lehetett kényelmesen vezetni a hajót, pláne a kicsit unalmasabb 1-es 2-es szelekben. A hosszú kokpit padon pedig aludni is lehet, amit majdnem meg is próbáltam, de a hűvös hajnal végül beterelt a kabinba. Lent igaz “csak” két kabin van, azok mérete nem kisebbek, mint a 349-en, sőt az aft cabin talán szélesebb is. A fürdő is nagyobb, egyedül a konyha kisebb. De több a tárolórekesz, sőt van egy hatalmas csomagtartó is az egyik kokpitpad alatt. A szalon nagyon kényelmes, a két pad széles ágyakká alakítható, hatalmas az asztal is lent. Egyszóval kényelemben szinte olyan, mint a 349-es, sőt kisebb családokhoz például talán jobban is passzol a több tárolási lehetőség miatt.
Vitorlázásban persze jól kijön, hogy a Lisetten klasszikus, felhúzandó grósz található, és az orrvitorla is inkább génua. Kissebb szélben, mint ami nekünk adatott ápilisban is csodálotosan ment. 3-4 csomós szélből 2 csomós sebességet ki lehetett hozni, de már 2 csomós szélben is megindult, sőt, mérheteten nullás szélben is ment előre, kormányozni is lehetett. Erre a hajóra genakker is kérhető, amit biztos kérünk legközelebb a kisszeles menetekre. Mivel van orrsudara, jó fél méterrel előrébb lehet felhúzni a genakkert, ami még nagyobb felületet biztosít. Persze a 7-10 csomós 3-as szelek idején már szépen ment 5 csomó felett. Végsebességét nem tudtuk tesztelni, de nagyon érzékeny és fürge hajónak találtuk.
Egyszóval, valódi családi vitorlás a Lisette, kezes kis bárány és kompakt méretei miatt ragyogóan kezelhető és használható.